1/2/14

σουπλα!








Καλησπέρα!!!!!σήμερα κανω την εμφανισή μου με θέμα την ραπτικη!!!!!





αυτό είναι ένα δώρο που έφτιαξα για την φιλη-κουμπάρα μου!!!!!είχα δεί πριν πολυ καιρο μια εικονα καπου και μου αρεσε και σκεπτόμενη τι δωρο θα της κάνω αποφασισα  να της φτιάξω δυο σουπλα!!!εβγαλα τα υφασματα μου πειρααμετιστηκα και τελικα κατεληξα σε αυτα τα δυο, το μπλε καρο και αυτο το χαρουμενο με τις κουκουβαγιες!!!!νομίζω αυτο που μου αρεσε περισσοτερο ηταν αυτη η πορτουλα-θηκη για τα μαχαιροπιρουνα!!! το βρηκα πολυ εξυπνη ιδεα!

για να τα φτιαξω αυτο που εκανα ηταν να παρω ενα ρυζοχαρτο αυτο που χρησιμοποιουμε στη ραπτικη και με το χαρακα σχεδιασα ενα σπιτακι που μεσα να χωρα ανετα ενα πιατο!και αφου καρφιτσωσα το υφασμα πανω στο ρυζοχαρτο το εκοψα .εκοψα και την πορτα και την εραψα και επειτα τα έραψα αναποδη με αναποδη .απλόκαι εύκολο θα πειτε εμενα όμως με ταλαιπωρησε πολυ το ραψιμο,γιατι αποφασισα να το κανω αναποδη με αναποδη και τη βελονια απλικε αν δεν κανω λαθος.κατι ομως δεν πηγαινε καλα με την ραπτομηχανη μου!!!!εχω δρομο μπροστα μου στην ραπτικη νομιζω!!!!αν αποφασισετε να τα φτιαξετε νομιζω ειναι καλυτερα να τα ραψετε καλη με καλη και μετα το γυρνατε !και μετα απο 2 μερες διακεκομενης δημιουργιας ενος σπασμενου βελονιου και πολλων ξηλωματων ιδου τα αποτελεσματα!!!!!καλη ορεξη......



36 σχόλια:

  1. Καλό μήνα να έχεις, με όμορφες δημιουργίες. Τα σουπλά πολύ ωραία και παιχνιδιάρικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα τα σουπλά.
    Καλό μήνα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα, πάντα με ωραιές δημιουργίες! Πολύ όμορφα τα. σουπλά-σπιτάκια. Σίγουρα θα έκαναν τρομερή εντύπωση. Καλή επιτυχία στις καινούριες σου περιπέτειες με τη ραπτομηχανή σου. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλα τ ειπες περιπετειες!!! εχω δρομο μπροστα μου!!! καλο μηνα!!!!

      Διαγραφή
  4. καλό μήνα! πολύ έξυπνο και όμορφο το σπιτάκι.....τι ιδέα μου έδωσες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλειο έγινε!!! Καλό μήνα να έχεις,φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραία σουπλά παιχνιδιάρικα και χαρούμενα !!!!!!!!
    Καλό μήνα !!! Φιλάκια πολλά.................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλο μηνα! νομιζω τα υφασματα ειναι που τα κανουν κ τοσο παιχνιδιαρικα!!!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα! Πολύ γουστόζικη ιδέα!!! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αααααα τι ωραία και γλυκούλικα σουπλά! Το τσεπάκι για τα μαχαιροπήρουνα, όλα τα λεφτά! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχα τα σουπλά ότι πρέπει για παιδάκι και όχι μόνο! Καλό Μήνα! :Ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νομιζω και για μεγαλους ακομα καλυτερα για να μας φτιαχνει τ διαθεση!!!

      Διαγραφή
  10. Καλό μήνα!
    Ωραία η ιδέα των πρωτότυπων σουπλά!
    Το τσεπάκι ενισχύει την άποψη πως "η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οντως συμφωνω κ εγω οτι η λεπτομερεια κανει τη διαφορα!καλο μηνα!!!

      Διαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω!!! ποσο μαλλον οταν το λες εσυ που εχεις τετοιο οιστρο με την ραπτομηχανη!!!

      Διαγραφή
  12. Πολύ ξεχωριστά τα σουπλά σου και η πορτούλα/θήκη πολύ έξυπνη & πρωτότυπη! Καλό μήνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή έβδομάδα....υπέροχα τα σουπλά ...πολύ όμορφη ιδέα για δώρο φτιαγμένο απο τα χέρια σου.
    Φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πανέμορφα έγιναν, και τα δύο!!!! Πολύ ωραία ιδέα!!!
    Καλό μήνα σου εύχομαι!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πανέμορφα!!! Ωραία η λεπτομέρεια με την τσέπη για τα μαχαιροπίρουνα.. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Nα 'μαι και γω! Μόλις επέστρεψα από Λάρισα και είδα τα φοβερά σου σουπλά...επιτέλους και στο διαδίκτυο!Φιλάκια Ελισάβετ, καλη βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υπέροχα τα σουπλά και πολύ χρηστικά!!!!Μπράβο!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

έλα πες το μην ντρέπεσαι